Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ



         Νομοτελειακά όλα στην ζωή έχουν αρχή και τέλος. Δεν θα μπορούσα να αποτελέσω εξαίρεση. Έφτασε η στιγμή να παραδώσω την σκυτάλη στον γιό μου και στα νέα και ταλαντούχα παιδιά που υπάρχουν και να τους  πω ότι ο αθλητισμός είναι ευλογία. Δεν φανταζόμουν ποτέ όταν ξεκινούσα το μπάσκετ παιδί το 1983 ότι θα σταματούσα με τόσες παραστάσεις, τόσες συγκινήσεις αλλά το κυριότερο με τόσους φίλους.

            Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους συμπαίχτες μου που είχα την τιμή να συνεργαστώ μαζί τους, εδώ στην Θήβα, καθώς η καταγωγή μου είναι από την Καβάλα. Επιπλέον ένα μεγάλο ευχαριστώ στον προπονητή μου κ. Γερμανό Σωτήρη, ο οποίος μου επέτρεψε να πραγματοποιήσω ένα όνειρο να γίνει πραγματικότητα και θα μείνει για πάντα  χαραγμένο στην μνήμη μου, το τελευταίο παιχνίδι μου μαζί με  τον γιό μου στην ίδια ομάδα ως συμπαίκτης. Μου επέτρεψε να  νιώσω ξανά την χαρά να αγωνιστώ με την ομάδα του “Άρη” Θήβας αν και ΠΑΛΑΙΜΑΧΟΣ και να σταματήσω την πορεία μου ως αθλητής, επιτέλους μετά από μία πορεία 33 χρόνων στο άθλημα, που τόσο αγάπησα.. Πώς να μην δακρύσεις; Είναι στιγμές που μόνο μέσω του αθλητισμού μπορεί να βιώσει κανείς!!

            Κλείνοντας θα ήθελα να παραμερίσω λίγο το μπάσκετ, με μία σημαντική υπενθύμιση, ένα σημαντικό αγαθό, το οποίο όμως παραμελούμε συχνά!!! Καλό το μπάσκετ αλλά πιο σημαντικό είναι η υγεία!!! Αυτό είναι που προέχει και φυσικά ισχύει πως «αν την χάσεις μόνο τότε αντιλαμβάνεσαι την αξία της» οπότε να είμαστε υγιείς και να προσέχουμε αυτούς και αυτά που αγαπάμε. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου